Björn Borg Underwear is een high standing, cool & trendy fashion brand. Een merk dat revolutie en een eigen ideniteit uitstraalt. Het was dan ook onze voornaamste opdracht om deze items te laten weerspiegelen in een gloednieuw webdesign. Een webdesign dat iets "aparts" dient uit te stralen en een imago creërt dat afwijkt van de doorsnee website. In alle bescheidenheid durven we stellen dat onze missie wat dat betreft geslaagd is.
Omdat Bjorn Borg ondertussen is uitgegroeid tot zo’n sterk merk, was de doelstelling vrij eenvoudig: Scoren op zoveel mogelijk gezochte woordcombinaties rond en over Bjorn Borg.
Wie ook maar het zoekwoord Bjorn Borg in een logische combinatie gebruikt, vindt Bjorn Borg Gent op de eerste pagina. We kunnen dus stellen dat we in ons opzet geslaagd zijn. We tonen enkele posities:
Social Media domineren meer en meer het internetlandschap. We ontwikkelden daarom eerst een Facebook fanpage om dan nadien de link te creëren tussen de website en de fanpage. Ondertussen telt de fanpage meer dan 275 fans en wordt ze volop gevuld met nieuwtjes en fotomateriaal.
Mensen vinden dus ook zo de weg naar Bjorn Borg Gent. Niet enkel via zoekmachines maar nu ook via Social Media.
Interesse om het aantal bezoekers op uw website te verhogen of in een mooie en efficiënte website? Stuur ons een bericht zodat we samen kunnen nagaan wat uw bedrijf precies nodig heeft om online succes te boeken!