Johan Van Asch (1984) is afgestudeerd als Master in de Handelswetenschappen aan Lessius. Eerder behaalde hij ook het diploma Bachelor Marketing aan Artesis Hogeschool.
In hoofdberoep is Johan Senior Online Marketeer bij Delta Lloyd. Daarvoor was hij aan de slag als Online Traffic Manager in de Groupe 3 Suisses (3Suisses, Unigro, Cofidis, JM Bruneau,..) die de absolute nummer 1 positie inneemt op de Belgische markt van e-commerce en online marketing.
Daar deed hij gedurende 3 jaar ervaring op in SEO, SEA, Facebook advertising, Affiliate Marketing, Usability, Emailing en Analytics. Zo groeide Unigro.be dankzij zijn inbreng naar de 4e plaats in de top van de meest bezochte Belgische e-commerce sites met maandelijks meer dan 1.000.000 bezoekers. Zo telt het vandaag meer bezoekers dan voorname spelers als Amazon en Ikea (bron: Comscore).
Internetmarketing betaalbaar maken voor de kleine KMO en de uitdaging om kleine bedrijven te positioneren als grote spelers door hen naar de top van de zoekmachines te stuwen, vormen voor hem de centrale doelstelling van Siteseaing.
Email: johan@siteseaing.be
Nick Van Ranst (1984) studeerde in 2007 af als Master in de Handelswetenschappen aan Lessius. Hij behaalde nadien ook een Postgraduaat in Sportmanagement aan de Vrije Universiteit Brussel.
Door een seminarie rond Webdesign aan de Lessius Hogeschool kwam hij voor het eerst in contact met Webdesign. Sindsdien is hij gebeten door de internetmicrobe en praat hij als geen ander de taal van html en css.
Een streven naar mooie doch logisch opgebouwde websites, die scoren in zoekmachines en bovendien bezoekers converteren naar klanten zijn volgens hem geen overbodige luxe, maar een must om in de huidige economische omstandigheden te kunnen groeien.
Email: nick@siteseaing.be
Interesse om het aantal bezoekers op uw website te verhogen of in een mooie en efficiënte website? Stuur ons een bericht zodat we samen kunnen nagaan wat uw bedrijf precies nodig heeft om online succes te boeken!